Pages

Saturday, September 3, 2011

Open House!!

Hari ni umah aku wat open house..

Walaupun hari ni aku keje pagi, semangat utk sambut tetamu yg dtg ke umah x pernah luntur..

Keh3..

Pas aku siap2 pakai baju raya..

Bermulalah kehadiran teman2 sekerja n sekolah aku dtg..

Meriah la..

3 rombongan datang berturut2..

Aku sendiri tak sempat duduk coz sibuk melayan tetamu..

Yang bestnya kawan2 aku yang datang terdiri dari pelbagai bangsa..

Bukan malay jer..

Ni la semangat 1 Malaysia..

Hehehehe..

Bila semua dah settle baru la terasa mata ni penat n letih sangat2..

Tapi semangat belum boleh dilunturkan lagi..

Sebab..

Malam ni kazen mazen aku plak yang nak bertandang...

Makin meriah la malam ni..

Lagipun lauk2 semua pon best!!

Ceh3..tak malu plak puji hidangan kami sndiri..ahahaaha..

Mana tak nya aku cakap mcm tu..

Bleh kata semua tetamu pun bertambah makan..

Hehehe..

Ada Laksa Sarawak..

Ada Nasi Impit n kuah kacang..

Dan 1 lagi lauk utama ialah Mee Hoon Goreng China..

Sodap Uuuuuu..hehehehe..

Kek Lapis pun ada gak..

Biskut2 lagi..

Hehehehe..

Jom la dtg umah..

Masih ada peluang lagi nih..

Hehehehe..

Yang penting..

Enjoy!!! :)

No comments:

Teman Bagaikan Keluarga