Sunday, September 18, 2011

KENAPA LA PEREMPUAN SUSAH SANGAT..

Kat Entry kali ni saya nak kongsikan pendapat peribadi saya berkaitan dengan 

KENAPA LA ADA PEREMPUAN YANGSUSAH SANGAT NAK MEMULAKAN SESEBUAH HUBUNGAN BARU




FOBIA
Rasa2nya ni adalah sebab utama kebanyakan perempuan sukar untuk memulakan sebuah hubungan baru.Hubungan yang terdahulu banyak mengukir parut di hati mereka.

KURANG KEYAKINAN

Ada perempuan sukar memulakan sesebuah hubungan apabila dia kurang yakin bahawa hubungan tersebut akan sampai ke tahap yang diinginkan.Terutama perempuan2 yang sememangnya serius dalam menjalinkan sesebuah hubungan.

TIDAK MAHU MEMBAZIR MASA

Mereka tidak mahu membazirkan masa untuk hubungan yang sudah dapat di tafsirkan sebagai hubungan sementara. Maksudnya tak nampak masa depan dan yang banyak risiko untuk dikategorikan sebagai hubungan sementara.

BUKAN PILIHAN ORANG TUA

Biasa la.Setiap orang tua memang selalunya tanpa disedari dah pun memberikan ciri-ciri yang diinginkan untuk dijadikan menantu kepada anak2 mereka.Secara tak langsung juga perkara ni dah memberi effect kepada diorang agar membuka peluang untuk memulakan sesebuah hubungan hanya pada orang yang berkriteria seperti yang di ingini oleh ibu bapa.

LELAKI IDAMAN

Ramai jugak di antara diorang ni berharap sesebuah hubungan hanya akan dimulakan dengan lelaki idaman yang sememangnya menepati kehendak hati.

CINTA SEJATI

Ni la perkara yang hanya terjadi 1 dalam 1000.Dia berharap hanya cinta sejati iaitu cinta pertama adalah cinta selamanya.Tidak mahu memulakan sesuatu hubungan sekiranya dia dapat merasakan bahawa cinta itu bukan cinta sejatinya.






LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...