Saturday, September 10, 2011

KESUNYIAN LAGI

Aku kesunyian lagi..

Rumah yang punya la meriah sepanjang bulan pose sampai la pagi tadi mengejut kesunyian..

Sunyinyer...

Abang,kakak ipar n anak buah kesayangan aku dah balik ke kelantan..

Kami sekeluarga hantar diorang kat airport tengahari tadi..


Sempat gak bagi duit raya kat anak buah aku yang cute tu..hehehe..


Alaaaa...

Rindu bayang ar ngan anak buah aku tu..huhuhu..

Kat setiap sudut umah ni cam asyik nampak muka dia jer..







Memang rindu la..

Dah la skrg ni dia dah pandai amek hati mak ngah dia ni..

Macam2 kenangan indah dah melekat dalam kepala ni..huhuhu..

Harap2 tahun depan terubat la rindu ni..

Raya tahun depan balik sarawak lagi k mya???

Hehehehe...

C U next year!!

4 comments:

ASaDa RyutaRo said...

ya lah koh... raya hbs, lu sunyik rumah...


kamek mok duit raya jwak, boleh x? lalalala~

azah87 said...

hehe..mOk duit raya wak?bleh..dtg raya umah thun dpn..ahaha..

Elih Japahar said...

wahh! kitak org sarawak rupanya..tinggal sinek?..comel anak buah kitakk oww..hehe

azah87 said...

aok..org swak..diam kuchng tok juak..hehe..nya mmg cute.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...