Fam Business




Perkhidmatan Van Sewa di Kuching Sarawak
Assalammualaikum w.b.t..

Adakah anda memerlukan perkhidmatan van sewa untuk memudahkan percutian anda semasa berada di Kuching, Sarawak? Kami menyediakan perkhidmatan van sewa yang berdaftar kepada pelancong-pelancong sama ada dari dalam atau luar negeri.Pemandu van sewa kami adalah seorang yang berpengalaman di dalam perkhidmatan van sewa ini iaitu sejak tahun 2003. Perkhidmatan van sewa yang kami sediakan juga akan melancarkan lagi perjalanan percutian anda sekeluarga atau rombongan lawatan yang anda rancangkan ke Kuching. Perkhidmatan van sewa kami menyediakan kemudahan yang selesa seperti penghawa dingin danmenjanjikan ketepatan masa perjalanan anda ke destinasi. Harga yang kami akan tetapkan amat berpatutandan boleh dibawa berunding.RM200 bermula 8.00am hingga 5.00pm.Segala permintaan boleh dipertimbangkan.
Di antara tempat-tempat yang biasa dikunjungi atas permintaan pelanggan adalah Kampung Budaya, Taman Negara Bako, Pasar Minggu Satok, Pusat Hidupan Liar Matang, Serikin, Waterfront, Muzium Kuching dan Muzium Sarawak serta banyak lagi tempat menarik yang boleh anda kunjungi.
Jika anda berminat dengan perkhidmatan yang kami sediakan, sila hubungi kami segera:
No tel: 016-8839792(cel), Encik Sofi bin Bujang.
Hehehe..Pak cik kat atas tu ayah saya..Kalau rasa-rasa nak round2 kuching ni bleh la contact dia k..Kedatangan anda amat di alu-alukan.



Stall Nasi Lemak & Nasi Kerabu @ Warung 2000 Kota Samarahan


Ni la mak kesayangan aku..
Kalau korang sudi singgah2 la kat stall dia kalau datang kat kota samarahan ni..
Tak jauh pun dari kuching..
Rugi tak rasa nasi lemak dia..ada Uuummpphh!!
Apa lagi nasi kerabu dia..Memang menjadi kegilaan orang2 kelantan yang ada kat Sarawak ni..
Cube la sekali..
Pasti nak lagi..
Hehehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...