Thursday, September 22, 2011

Kalau Binatang Ada FB


Status ni aku share dari kawan fb aku
Saje nak share ngan korang

Kalau binatang ada fb la kan..

Korang rasa apa status yang akan diorang update kat wallpost?



Cicak: Alamak, isteriku tersepit pintu!

Kucing: Anak I yang ke 5 baru jer tanya I sapa bapak dia. I tak tau nak jawab apa. I pun lupa sapa bapak dia.

Nyamuk: Baru lepas ronda rumah ajoi.Kenyang Ooi..Alhamdulillah..

Ayam: Kawan2, kalau aku tak update status esok maknanya aku dah d goreng.Love u all.Jangan lupa buat kenduri arwah k.





SMILE

2 comments:

nick dot anis said...

ahahahhaa...azah..ley anis tambah ckit??agak2 binatang apa yang paling femes lam fb kalau diowg ade fb??haha

azah87 said...

ahahaha..susah nak pk tu nis..cOz lom de bntg yg dah jdi artis..keh3..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...