Monday, June 23, 2014

Jeddah-Malaysia


Assalammualaikum w.t.b

Wahhhhh...Dush dush dush! Banyaknya sawang kat blog ni..hahaha..
Salah siapa? Jangan salahkan saya..Hihihi..

Akhirnya hari ini tiba jua. Dah hampir 3 bulan azah dan rakan-rakan menjejakkan kaki di Jeddah, Saudi Arabia. Banyak pengalaman manis dan pahit yang dah di alami sepanjang tempoh disini. Kalau ikutkan hati nak jer azah ceritakan satu demi satu tapi ada plak yang mengantuk bila baca entry kali ni nanti. Hahaha. Jadi, tak perlu la rasanya kan.
Cuma apa yang azah nak tekankan kat sini ialah azah bangga jadi orang Malaysia! Kalau berjalan ke mana-mana dan ada yang bertanya asal negara mesti diorang akan memuji Malaysia dengan perkataan "Good" sambil tersengih-sengih.Kadang-kadang bagi isyarat tangan 'thumbs up'. Siap ada juga yang sebut senarai nama pemimpin-pemimpin Malaysia dari dahulu hinggalah yang sekarang.Tapi tak kurang juga yang bertanyakan tentang isu hangat sekarang ni iaitu berkaitan MH370.
Apa-apa pun dan walau di mana pun azah berada, Malaysia tetap di hati. Rasa rindu terhadap keluarga, mak ayah dan adik-beradik amatlah kuat. Tapi azah tabahkan hati demi mereka.
Sekian sahaja entry azah kali ni. Miss you!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...