Wednesday, October 5, 2011

Senyap Sunyi

Salam..
Hari ni memang terasa sunyi sangat bagi azah..
Cuti kan..biasa la..
Lagi2 azah cuti masa adik2 azah g skolah..
Mak Ayah g keje..
Abang,kakak ipar n anak buah kesayangan azah dah lama balik kelantan.
Dua orang lagi adik azah dok asrama..
Azah? Dok umah jer la..
Huhuhu..Cuti mingguan jer pon sebenarnya.Teremosi plak aku ni. Ahahaha..

Dalam kesunyian dan kesepian ni la membuatkan azah teringat kenangan2 masa semua orang ada di rumah..
Alaa..Masa bulan puasa n hari raya hari tu..
Kan semua orang pun ada kat rumah..
Sekarang ni sume pon dah balik ke tempat sepatutnya bagi menjalankan tanggungjawab masing2.

Rindu sangat..

Kat anak beranak ni..Hehehe..



Lagi2 kat si kecik yang comey lotey ni..
Mak Ngah sangat rindukan Mya..
Muuuh!!!!


Rindu ngan kekecohan masa shopping raya..
Kalau boleh sume pon nak try..
Hehehehe..

Part paling best masa g jalan2 adalah masa makan kat luar..
Sementara tunggu makanan sampai kami sempat snap2 dulu..
Kat sebelah azah tu adik azah..


Kerenah dorang yang kat pic bawah ni pun tak lebih dan tak kurang gak..
Asek2 nak bergambar..
Azah pun lebih kurang gak sebenarnya..keh3..
Tapi masa ni azah xde..
Coz azah la jurugambarnya..
Tu la yang tak best!!

Sangat2 tak sabar nak tunggu sume orang balik lagi..
Kite sume kumpul lagi..
Meriah2 lagi..
Sunyinya rumah hari ni..


4 comments:

budak penjara said...

cuti sempena pe??

nick dot anis said...

lau da besar2 panjang sume macam ni la..mesti tak de owg da kat umah

azah87 said...

@budak penjara:-cuti mingguan jer..day off..hehe..

azah87 said...

@nick dot anis:-tu la anis..terasa gak sunyi bila d ingat2 tyme meriah2 ari tu.. huhu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...