Monday, October 17, 2011

Gigi Geraham Bongsu

Adeh...



Dah lama azah tak merasa sakit gigi..
Mungkin sejak darjah enam dulu..Lepas dokter gigi tampal gigi azah yang berlubang masa tu...

Baru pagi tadi azah perasan de something yang tumbuh kat gusi sebelah kiri belakang sekali..
Rupa2nya gigi geraham yang bongsu nak tumbuh..
Nak kunyah pun sakit..
Dah tu rasa tak selesa plak..
Rasa macam ada benda asing jer kat dalam mulut ni yang tak dapat nak dibuang..
Rasa nak dialih2 jer..Tapi komfem la tak dapat..

Bila la nak hilang rasa macam ni...


0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...