Saturday, November 5, 2011

Terima Kasih Coz Tak Lupa Saya


Hari ni tadi masa tengah kerja  di wad ada seorang attendant datang untuk hantar barang yang telah dipinjam dari wad kami..
Oleh kerana rakan azah yang incas part tu terlalu la buzy,so azah menawarkan diri untuk mensettlekan hal loan barang wad kami tu..
Tengah2 azah sibuk carik form loan barang wad tu tetiba attendant tadi tanya azah..

"kak azah,akak pernah sekolah kat matang dulu erk?"

Azah sedikit terkejut dengan soalan yang mengejut tu lagi2 bila dengar nama sekolah lama azah disebut..
Azah terus tengok muka dia dengan teliti sambil tersenyum dan menjawab..

"Kenapa?pernah sekolah kat situ ke dulu?"

KOmpom la dia jawab pernah tapi masalahnya azah langsung tak ingat siapa dia..Agaknya dia perasaan yang azah seakan-akan lupa perihal dia..so dia pun menawarkan diri untuk memberitahu siapa dia sebenarnya..
Rupa-rupanya dia junior azah..masa azah form 5 dia form 1..Dia cakap dah beberapa kali dia cuba tegur azah tapi tak berani..

Untuk mengcover malu azah coz tak kenal dia.. azah cakap la macam ni bila tengok name tag dia..

"Ohhh...rasa-rasanya akak ingat..lagi-lagi bila tengok gambar awak bertudung kat name tag tu.Rupa awak tak bertudung n bertudung ada lain sikit" azah bagitau cam tu sambil tersenyum ramah..

Hehehehehe..

Tak sangka plak dia ingat dengan azah..Jauh beza umur plak tu..Terasa tua la plak.. Huhuhu..

Terima kasih coz tak lupakan saya!! :)


2 comments:

Ku Azhar said...

xpe2 kami pn xlupakan anda :)

azah87 said...

@Ku Azhar:-hehe..Tq2..jasa anda akan azah kenang.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...