Wednesday, February 15, 2012

Nasi Lemak Terunik


Peminat-peminat tegar nasi lemak mesti dah teruja bila dengar wujudnya nasi lemak unik..
Kan kan kannnnnnn.....Hehehehe..

Nak tau macam mana rupa dia..dan kenapa nai lemak tu dikatakan unik????
Jom kita terjahhh!!!!

Ni la dia..
Jeng Jeng Jeng

Cara membungkus yang unik


Ni la isi-isi yang terkandung di dalamnya..




Yang bestnya nasi-nasi lemak ni terjamin masih panas apabila sampai ke tangan pelanggan..


Sebenarnya ada cerita di sebalik terciptanya nasi lemak yang unik ni..Bungkusan jer pun yang unik kan..
Ahahahahaha...

One day secara tiba-tiba adik azah yang tinggal di sekolah berasrama telefon azah..
Dia suruh bagi tau mak suruh bungkus nasi lemak banyak2 untuk dijual di sekolah coz banyak permintaan dikalangan pelajar-pelajar sekolah dia..

Malangnya pada waktu tu pembungkus nasi lemak dah habis..So,dengan kreativiti sendiri mak pun memberi idea yang sememangnya terlaksana dengan baiknya..
Ahahahahaha...

Apa-apa pun..nasik lemak yang unik tu dah pun terjual dengan cepat dan pantas..Alhamdulillah..


1 comments:

Hans said...

memang unik
tambah2 yg dalam plastik tu


P/S : Nak Minta Tolong Bantu Hans Menang iPad 2

http://hanspunyablog.blogspot.com/2012/02/pusingan-akhir-contest-gadget-impian.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...