Thursday, September 8, 2011

Lelaki Seperti Aku

Memang tak ada lelaki seseksi aku
Tapi yang lebih seksi banyak

Memang tak ada lelaki setampan aku
Tapi yang lebih tampan banyak

Maka tak perlu sedu sedan itu
Jangan sampai kau rendahkan dirimu
Memaksa aku menjadi pacarmu

Oo baby baby
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kau cantik
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada
Lelaki yang tertarik
Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan

Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu

Ceritanya aku sedang belajar setia
Makanya dari itu kamu jangan memaksa
Kerna aku memang tak suka mendua

Oo baby baby
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kau cantik
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada
Lelaki yang tertarik
Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan

Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu

Oo baby
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kau cantik
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada
Lelaki yang tertarik
Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan

Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu

Memang tak ada lelaki seperti aku
Tapi yang lebih baik banyak



Saje je letak pic fahrin ahmad..lelaki idaman malaya ni..hehe..

Dah baca lirik kat atas tadi?

Kalau dah senang la..senang nak sembang2..hehehe..

Kalau nak ditengok zaman sekarang ni memang banyak kes si anu rampas si anu..

Dan mesti ramai yang dah berpengalaman kena macam ni kan..

Harap2 lirik lagu ni akan memberi motivasi sikit kepada si anu tu..

Asalkan dia faham erti tersirat lagu ni..

Lirik ni pun sebenarnya fleksibel jugak untuk kaum lelaki..

Sebab point utama kat sini adalah..

Ramai lagi lelaki n pompuan kat dunia ni..Jadi selagi masih ada wanita atau lelaki yang masih single harap2 la kes rampas merampas ni dapat dielakkan

Lagipun bukannya best sangat nak membina kebahagiaan di atas kepedihan n kekecewaan orang lain kan..hehehe..

Saya pun nak ingat2kan diri saya sendiri jugak..

Mari kita renung-renungkan la yerk..

Semuanya bergantung kepada sikap kita sendiri..

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...