Saturday, August 6, 2011

Korean Fever

Sekarang ni kalau cakap pasal korea
Semua pun minat..Tipu la kalau cakap sikit pun tak berminat kan..hehehehe...
Adik aku yang kat sebelah aku ni pun tiap-tiap hari pasang lagu korea walaupun dia sendiri pun tak faham maksud lagu tu sebenarnya..
Bila di tanya kenapa dia minat sangat dengan hal-hal korea ni..
Jawapan dia simple..
'Tak tau..kawan-kawan saya semua suka korea..saya pun suka la"
Semua hal pun ada kaitan dengan korea la..
Rambut korea..






style rambut pompuan yang kat atas ni aku suka sangat2..nampak simple..but..nice!! cute! :)

Next!!!!

Kenal actor korea ni? Rambut dia dah menjadi simbol yang kuat kat artis ni..Style rambut ni pun memang menjadi kegilaan ramai..tapi tak ramai yang berani mencuba..
Mungkin sebab rambut dia jenis curl..
So,tak semua orang lelaki padan guna rambut ni..
Nak cuba??
Bleh..apa salahnya..
Pilihan ada dalam tangan korang..
hehehe..




Style rambut Lee Jun Ki ni plak dah banyak dah aku tengok kat sini..
Boleh kata kebanyakan budak-budak remaja memang guna style rambut ni..
Tapi dah bisa tengok dah kan..hehehe..



Sekarang amacam?korang sendiri mesti dah rasa nak buat style rambut yang macam tu kan..especially budak-budak remaja zaman sekarang..hehe..bleh la try kalau berkenan..hehehe..

Dengan Movie koreanya pulak..
Seperti Princess Hour..



Coffee Prince..



and yang paling digilai ialah..
Boys Over Flower..



Lagu-lagu korea pun sangat diminati ramai walaupun tak ramai yang faham maksud dia..keh3..lucu..
Macam lagu bad girl ni..

http://www.mediafire.com/?4tdltnndyjm

yang dipopularkan oleh B2ST or a.k.a Beast



Kalau korang perasan..
rumah dekat malaysia ni pun dah ada yang tiru gaya rumah ala-ala korea..
Korang pernah tengok tak rumah kaca dalam citer fullhouse tu??pernah kan..
Kalau tak pernah..meh sini saya tunjuk..


cantik kan.. hehehehehehe...
Lepas tengok cite tu semua pun mengidam-idamkan rumah kaca yang cantik dan moden..
Termasuklah aku...keh3..
Contohnya macam rumah ni..hehehe..









Apa kata anda?mesti nak jugak kan...??
Kalau rasa2 nak design umah sendiri nanti boleh la cuba2 wat design macam rumah2 tadi tu kan..
Just a dream..
Tapi mana tau menjadi..
Simpan jer cita2 yang sangat indah itu!!
hehehe..
:P

4 comments:

Amy Syaquena said...

Salam kenal , singgah dan follow sini jemput ke belog saya..

azah87 said...

salam kenal...thnx 4 being my follower..orait..i will follow u.. :)

Kaoshi said...

nice post. terus menulis. mari visit mine:
kaoshilogy.blogspot.com

azah87 said...

thnx.. i'll do my visit..hehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...