Pages

Tuesday, August 16, 2011

Bonus Separuh Gaji Dah Masuk

Hari ni aku awal2 pagi aku dah pergi cek kad bank aku kat atm..

Kebetulan aku shift pagi hari ni..

So,aku amek peluang untuk cek kad atm aku..

Mana la tau bonus dah masuk kan..

hehehe..

Lepas parking kereta aku terus direct menuju ke mesin atm..

Lagipun belum ramai orang kat hospital..

Bukan selalu dapat tengok mesin atm tu kosong..

hehehe..



Tak di sangka2 memang dah masuk pun..hehehe

Tersenyum lebar aku di pagi hari yang indah ini..

Rezeki masukkkkk!!!

hehehe..

Betapa bahagianya aku..

Terasa ringan sikit beban di bahu yang tengah 'sengkek' ni..

Hehehe..

Malangnya elaun jahitan aku yang sepatutnya dah masuk kira2 seminggu yang lepas masih lagi belum masuk..

Maknanya esok aku mesti update buku bank aku untuk comfirmkan semua tu..

Kalau betul belum masuk rasanya aku kena berdepan dengan orang admin plak..

Apa2 pun buat masa ni hati aku masih dapat tersenyum lebar dengan rezeki yang dah Allah berikan ni..

Alhamdulillah...

No comments:

Teman Bagaikan Keluarga