Sunday, August 14, 2011

Berbuka puasa di restoran Ayamku

Hari ni hari ahad..

Aku dan mak aku pergi hantar adik lelaki kesayangan aku balik ke asrama di matang..

Kira2 pukul 4.15ptg baru kami bertolak..

Sampai sana kira2 pukul 5.10ptg..

Mak ajak singgah emart sebab ada barang2 keperluan yang nak dibeli..

Kalau macam ni la lagaknya comfirm aku n mak aku tak dapat nak berbuka puasa dekat rumah..

Lepas beli barang aku n mak aku marayau2 mencari tempat makan yang sesuai untuk berbuka puasa..

Tak sangka plak banyak tempat makan yang dah penuh..

Aku n mak dah fikir..

Kalau tak jumpa jugak tempat makan yang terdapat kekosongan..

Maknanya aku n mak terpaksa berbeli di bazaar ditepi emart n berbuka puasa dalam kereta jer..

Pusing punya pusing akhirnya kami berdua sampai di restoran Ayamku..

Orang memang penuh..

Kami berdua pun memang rasa serba salah nak masuk..

Tetiba pelayan kat situ ajak masuk..

Dia cakap ada lagi 1 meja kosong..

Apa tunggu lagi..

Kami rembat je la..

hehehe..

Pelayan terus bagi menu..

Nak tau apa aku order?

Ni dia..Chicken grill mushroom


sedap!!!

Licin pinggan uuuuu!!!..

hehehe..

Mak plak order nasik ayam penyet..


Boleh tahan jugak nasik ayam penyet dia..

Mak mintak sambal lebih..

Hehehe..

Korang sendiri bleh la try makan kat sana..

2 comments:

saytunt yang fabulous said...

sik nampak gilak tulisan....susah maok baca

azah87 said...

ahaks!!hehehe..
orait..kmk tuka k..
hehe..thnx 4 ur comment.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...